Terugblik op viering 125-jarig jubileum Oranjevereniging Ermelo

Op 15 september 2023 heeft de Oranjevereniging Ermelo haar 125-jarig bestaan gevierd. Het bestuur heeft een honderdtal leden, genodigden, vrijwilligers en muzikanten welkom mogen heten. Hun aanwezigheid was hartverwarmend.

Vanuit de gemeente waren de wethouders, de heren Hugo Weidema en Ronald van Veen aanwezig. Wethouder Van Veen benadrukte in zijn toespraak de goede relatie tussen de Gemeente Ermelo en de Oranjevereniging Ermelo. De duurzaamheid van deze relatie onderstreepte hij met het uitreiken van oranje ”Keizerskroon” tulpenbollen. Deze zal het bestuur van de Oranjevereniging en de vertegenwoordiger van de Gemeente in het voorjaar 2024 gezamenlijk een plekje geven buiten bij het gemeentehuis.

Een van onze sponsoren, juwelier Van Dam, werd nog even in het zonnetje gezet om onze waardering voor zijn sponsoring te tonen.
Diezelfde waardering geldt natuurlijk ook voor onze materiaalsponsors St. van de Brink, Van Panhuis Bouw en Fa. Kamphorst B.V.

Egbert Dijkhuis wist met zijn hartverwarmende liedjes de gasten goed te vermaken. Een verrassend optreden van EDG (van harte aanbevolen) maakte de avond compleet!

Deze avond werd, net als de oranje-evenementen in de afgelopen twee jaar, weer eens succesvol georganiseerd door Wijert Krijt van ons bestuur ondersteund door Mirjam Mantel die ons weer gastvrij ontvangen heeft in De Muzenhof.

Bijgaand een aantal foto’s van o.m. Jan de Roo als herinnering aan deze bijeenkomst.

Dank aan alle aanwezigen die hebben bijgedragen aan een mooie viering van ons 125-jarig jubileum!

Bestuur Oranjevereniging Ermelo

Voor aanvullende informatie verwijzen wij u naar het artikel in het Ermelo’s Weekblad.