ORANJE-BOEKJE
MET PROGRAMMA
FREE ERMELO
14 APRIL

Met trots kondigt de Oranjevereniging Ermelo de 1e editie aan van Free Ermelo op 14 april 2018. Free Ermelo is een vrijheidsfestival vr Ermelo dr Ermelo.

Ermelo is bevrijd op 18 april 1945. Daarom heeft de organisatie ervoor gekozen om onze vrijheid op de zaterdag het dichtstbijzijnd aan onze Ermelose Bevrijdingsdag groots te vieren.

Het bestuur van de Oranjevereniging is ontzettend blij met de enthousiaste inzet van tal van vrijwilligers uit diverse Ermelose verenigingen en maatschappelijke instanties die de organisatie van dit evenement mogelijk maken. De inzet van tientallen vrijwilligers en honderden deelnemers is fantastisch.

Free Ermelo wordt een cultureel spektakel voor jong en oud. Het festival is vrij toegankelijk. De activiteiten vinden plaats op het Raadhuisplein waar optredens verzorgd worden op 2 podia en een 3e podium op het Pauwenplein. Er is een doorlopend programma van 13.00 uur tot 23.00 uur. De verbinding tussen de podia wordt verzorgd door "lopende" acts en een muziekkorps.

We nodigen u van harte uit om Free Ermelo met ons te komen vieren.

Bekijk het programma

Tot ziens op 14 april 2018!

Free Ermelo is tot stand gekomen door samenwerking tussen de Oranjevereniging Ermelo, Het CME en de Ondernemersvereniging. Het festival wordt mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsors Rabobank Stimuleringsfonds en de Gemeente Ermelo. Mocht u de organisatie nu of in de toekomst willen ondersteunen d.m.v. sponsering dan horen we dat graag. U kunt contact met ons opnemen via oranjeverenigingermelo@gmail.com